the weekend

Helgen var mycket bra. Lisen fyllde ju 21 jordsnurr :)
På fredagen jobbade jag till klockan ett sen blev det en fika med Johanna. Åkte senare upp till pappa och co. Blev taco och mys framför tven. Vaknade på Lördagen av att dem sjöng för mig. Fick paket och så,Tårta och allt som hör till dagen :) Begev mig in till staden vid fyra snåret igen. började smått göra mig iordning. Klockan åtta blev det sedan Kina med mina bästa tjejer! :) Tack för alla fina presenter! Festen fortsatte på ronnebygatan 42 hos "väktar-Jonas" haha. Jäkligt skoj. Sedan var det statt hela kvällen. Tack alla! :)

Igår jobbade jag 7-16 sen  var jag sviintrött så sov till typ sju, sen stack jag och tränade och hem slängde i mig mat. Bestämde mig för att vara lite tuff igår med, eller modig kanske är rätta ordet. haha. Hör och häpna nu.. Jag gick och simmade vid klockan nio HELT SJÄLV! de ni! skönt coh mysigt som tysan! Tåls och göras om :)

Dagen bjuder på:
-Våra bästa år
-Fika på tretton
-bada med Jay och mille
-träning


Ha en toppen dag! /L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0