take it slow?

Idag har jag bara legat i soffan hela dagen. Vatt ute med Hugo mellan varven. Vakande redan halv tio idag. Kollade film, åt frulle. sen sov jag ett par timmar på eftermiddagen. Lagade mig en god middag. Lasagne med en god sallad :) Sen påbörjade jag en efterrätt som avslutades hemma hos Vevvan. Blev kladdkaka med daim i, mm :)

Usch, det bara högg i bröstet och magen vred sig. Varför bryr jag mig? Luften bara flög ur mig och jag kunde inte andas! Fick rent av paniiiiik!! Varför?

Blir hemma imon igen. Lika bra det. sen hoppas jag på att kunna jobba i helgen. Behöver timmarna. Blir ju bra med pengar med på helgen.
Syrran har kommit hem från värmen. Så hon kommer hit på en fika imon efter skolan. Ska studera hennes bränna :P


Nehe, plocka lite här nu, Gör en kopp varm mjölk. Som mina älskade vänner säger "du är som en pensionär/gamling" haha. Meen man sover gott på en kopp varm mjölk. säger iaf pappa, för farfar gav alltid pappa de! så de så! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0