Sunday 12:01

Sitter i soffan med soppa kokandes i köket. Gör hemmagjord morotssoppa :) Ska bli middagen idag tänkte jag :) Måste verkligen skärpa mig med maten, iaf ta bort all skit jag äter. Eller maten är jag duktig med så, hyfsat, men sötsakerna överdosera jag rejält! Så dålig är man :(
Jobbade iaf imorse. Ledig ett par timmar nu sen blire jobb igen 16-21. Moneymoney.
 
imon ska jag till sjukan :/ Hoppas de går bra iaf.

Nehe, nu ska jag ta och vila en stund, så man orkar med kvällen.

Åhh vill verkligen börja bugga igen, asså man kan ju så, men inte alla turer och så. Jag vill ju verkligen till Lundegård i sommar, är ju såå sjukt kul . Dans och fylle en vecka i sträck :) We like! Så, jag efterlyser nu en partner som vill bugga med mig? Come on, its fun!  :D

Ha en toppen Söndag.
/L.

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag är PÅÅÅÅÅÅ :D

2009-03-16 @ 16:42:14
URL: http://instance.blogg.se/
Postat av: lina

skulle joinat mej o malin nu, har precis avslutat ännu en buggkurs och är ute och dansar för glatta livet, var i växjö i helgen =) ska till jämjö på dans på söndag, alla är välkomna. highlight folkets hus 18-22 120 kronor i inträde :P och vi ska ju definitivt tillbringa hela veckan iår själva med sprit och dans i en husvagn :P

2009-03-17 @ 22:08:43
URL: http://eeaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0