Snaskdagen nr 1

Yepp, alltså, min favvodag :) Alla som känner mig vet att jag är svag för godis. Eller mer än svag..typ besatt :P haha. Vatt utan godis sen i tisdags nu :) mkt duktigt av mig :) Nu äre dags igen :) Ska ner till biljarden och köpe en storpåse som jag madde och hanna kan dela på! Madde hade chips och dipp hemma :)

Idag har jag inte gjort ett skit! Vatt på simsalabim ett par timamr. Blev fiak, sen gjorde Lena en blodanalys på mkt! Tydligen mkt "stressprickar". Not good! Men men, fått massa tabletter nu som ska ätas :) så blir nog bra!
Från och med imon, kommer jag ha hund i en vecka! :) Ska passa lille Hugo nu när familjen Sundqvist ska till Åre :) Ska bli mysigt med sällskap tycker jag..

Nehe, nu ska jag kila bort till andra sidan stan :) see ya! :) /L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0