Massa tankar

Fredags mys har det vatt/är idag :) Fikat med Anna och Jay, mår dock inte alls bra men va ändå mysigt. Lekte vår lilla sjuka lek på tretton idag med, haha. Men roligare att leka den när man ha en flaska rött till :)
Blev iaf middag hos Johanna sen. Veg.lasagne som vi gjorde själva :) med en god sallad till, mycket gott va de :)
Anna och Johanna bestämde sig för att gå ut så vinflaskan öppnades och jag satte igång och locka Johannas hår, såå fin blev hon, sötfisen! Så kom hem för typ en och en halvtimme sen nu, satte igång en kladdkaka, lyckades bränna skiten, gaaah, men skrapade bort de. Åt massa glass med varma bär medans jag väntade! Gutt!
Blivit sån jefla gottegris, men ha sina orsaker. ;)

Imon blir det jobb ett par timmar på morgonen. Likaså på söndag. Lika bra när man ändå inte är ute och så liksom. Tyckler jag iaf! Mindre kul, men har ju inte jobbat nått alls nu när jag vatt sjuker :(

Nehe, ut med Hugo nu, sen har jag tappat upp ett bad som står och väntar sen blire sängen! :) Natti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0