Karl Henrik Börje Sundqvist



Kort taget i somras på Annas 20 års fest! :) Lite runda om fötterna, bjöds ju på massa goda drinkar ;)

Saknar Henrik nått så otroligt mycket!  Vill att du ska komma hem från det dära jefla Åre!! Va över två månader sen jag såg dig!!  Det börjar kännas nu. Saknar att skratta med dig åt sjuka saker som bara vi skrattar åt!! (mest du som skrattar åt mig) haha. Saknar att åka och handla på maxi med dig! ;) Saknar att åka båten med dig. sakna att sitta på bryggan och meta med dig. Sakna och ge dig en kram för du är såå söt : Saknar att bara ha dig nära mig, för jag mår så bra av att vara med dig! Min lilla K-H <3

Du kommer alltid vara en person som står mig nära hjärtat!

Kommentarer
Postat av: MONDIE

Sv} hihi, har duu ^^, Visst luktar sköljmedlet underbart! Love it ;D

2009-03-12 @ 16:54:54
URL: http://ohstlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0