Hur sover man?

Jag tydligen inte sova längre. Har jättesvårt att sova om nätterna. Sover inte på dagarna heller för den delen. Innan kunde jag sova på både dagen typ 3 timmar sen hela natten :S Men nu har jag typ "glömt" hur man sover. Hur gör man? :S Allvarligt! Har ingen ro i kroppen, springer i benen.
Igår gick jag ner till aktiva och körde en powerwalk 40 min på bandet. Gött kan jag säga! I löööv it! Kanske man kan bli lite tröttare med så man kan sova på nätterna!

Idag jobbade jag på galären mellan 10-14. Dem behövde lite extra hjälp idag. Var mycket att göra. Sen hem vid två, sen ner på 1344. Träffade Anna, Johanna och Jenny. Blev en stor glass vi alla delade på. Inte fel ;) Sen Dbegav vi oss ut till citygross för "storhandling" om man kan kalla de så när man är själv :P haha. Myysigt iaf!

Nehe, nu ska jag ner till aktiva som det så fint heter nu. Gillar inte alls de. usch! Neej, jag fortsätter säga sats jag :D
See ya!
/L.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0