Dumma känslor..

Varför kan man inte bara stänga av? tusen tankar i huvudet. Betydde det vi hade ingenting? allt var alltså en stor blåsning? Hur kunde du? inte för det spelar någon som helst roll. Som jag skrev i mitt förra inlägg är jag glad att jag kommit ifrån det. Eller har jag de?
Är du likadan som han? Lurar du mig också? lurar ni mig? uscja.. dessa dumma känslor


Dagens frukost bestod av havregrynsgröt m. lingon och mjölk! Ska jobba nu snart. 12-16, kort pass men är i stort behov  av alla timmar som erbjuds.
Blir nog ner till gymmet sen också. Var där igår och de kändes underbart! Fundera på att deffa? Läste på om det igår. Jag dricker ju typ inte längre ändå, så passar ju bra. Bara se till att sluta med suuuckret då, gosh, hur de nu ska gå? haha.

 Nu ska jag dammsuga av lite här i slottet. Städat av lite för en stund sen, känns skönt så man kan komma in resp. ut ur grottan.
Have a niiice day! /L.




Kommentarer
Postat av: MONDIE

Sv} Jaa, vafan vem var det som ringde!? Kan ju inte vart Tony iaf, eller? haha, jävla freak-show..



Åh, ja många gillar ju serien har jag märkt, så kanske ska börja ladda ner då.. ;) hihi

2009-03-23 @ 19:31:59
URL: http://ohstlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0