Dagens..

Imorse när jag skulle springa över till Anna.(För er som inte vet är vi grannar. Bor typ 5 sek från varann, ut genom dörren och in genom nästa. ) Iaf skulle springa över och hämta en nybakade scones som hon hade gjort, Jag sprang över i världens morgonfrippa, ja ni vet :P.. och min rosa morgonrock och mina korallfärgade foppa, såå snyggt! haha. Anna öppnade balkongen och jag ropade "Heeeeej" i samma stund kom en kärring som va ute med hunden på morgonrunda och hon trodde jag hejade på henne, hon kollade lite konstigt sen log hon stort "heeeeejdu". HAHAHHAHAHA. Anna och jag fnissade som fasiken, haha. Stackars tant. Hon trodde nog jag gick i sömnen eller nått. Detta gjorde iaf min söndag! haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0