Att vakna utan ångest.

Måste säga att it feels great! Att jag inte va ute igår alltså. Att vakna idag, utan att ha ringt massa fyllesamtal, utan att ha knackat på folks dörrar, utan att ha supit bort mobilen, utan att gått hem med rumpan bar. mm. Haha :P
Igår var det mys hos Anna. Bara vi två. Det behövdes. tack! Vi lagade kycklingfajitas, mycket gott de :) Sen Klämde jag nästan en hel marabou chokladkaka, mm. Det som blev över åt jag upp i sömnen inatt :O Helt sinnes ju! haha.
Fick två samtal inatt vid halv fem snåret, haha. Hanna, din fyllekaja! :P

Idag är de tvättdag. Har ett berg med tvätt som måste tvättas upp. Uschja, men jag gillart ändå. Mysigt att tvätta luktar så gott sen i lghten :D
Ikväll sen ska jag och Henke laga pizza, ska bli skoj och se hur det slutar :) haha.

Nehe, nu ska jag kila ner till grannen och hämta en nybakad scones, Tack A . =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0