21:03

Kom nyss hem från träningen! =) Guttans va de. Ska fan dit imon på morgonen om jag orkar och ta en powerwalk=)
Älskar verkligen att träna, mår såå bra av det! :)

Har funderat lite nu. Vill så mkt! Vill bli frisk från förlamningen till att börja med!! Blir tokig! Det tär på en! :(
Sen vill jag faan tappa i vikt nu asså! Gaah, sommaren är snart här1 Nu jäklar! 6 kilo bort iaf helst typ 8 kilo :P Haha, man är ju inte mer än tjej ;)

Måste bara säga det! Till helgen har jag vatt nykter i 3 veckor!!! De ni!!!!!!! :D Fan stort ju! ;) Kunde ni inte tro om mig va? ;)

/L.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Bejb, du är fin som du är!! Duktig du är som varit nykter så länge, trodde jag skulle vara det här nere men familjen bjuder på vin varje kväll.haha. Hoppas du blir bra snart gumms!!

2009-03-04 @ 05:20:05
URL: http://ewesliv.blogg.se/
Postat av: Lisen

haha, viin till maten är såå gott! Jag måste erkänna att jag är sugen på ett glas rött om kvällarna, men vill inte ta de när jag tar tabletter hela dagarna. ingen bra blandning :P Hoppas på att vara frisk till jag fyller år iaf=) Då blir det en jäkla skiva =)

2009-03-04 @ 13:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0