when you look me in the eyes..

Era feta lata tjockisar!! Konstigt att ni ser ut som ni gör, haha. Patetiskt! Bad for you, good for me! ;) Dagen har inte bjudit på allt för mycket. Var på ett Core pass nere på aktiva  vid sex med Bianca, grymt jobbigt! Sen har jag varit hos Vevvis ikväll och haft myskväll. Skönt och bara slappa. Kom nyss hem, ska vika tvätten från igår, känns mindre roligt men ett tråkigt måste! Imorrn smäller de i familjen Ferm. Lill-Lisen tar studenten :) Så blir massa god mat och dryck imorrn :D Kan bara inte släppa de, helt sjukt! hur gör man? finns det ett facit? Ge mig det nu då för fasiken! Är det bara en svacka eller ska det vara så här? Jag såg dig i ögonen idag.. fick en konstig känsla i hela kroppen. Som ett pirr i magen. Nu orkar jag inte mer. Tjoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0