Varför slutade vi leka med varann?

Helgen har bestått av jobb. Lördagen 7-21. Sen drog jag ner till Jay där vi kollade klart skiitmatchen, jefla sverige! Baah. Blev några öl! Sen en utgång, gick dock hem i tid. Jobbad 8-17 igår, sen blev det hem till familjen och åt söndagsmiddag. Senare på kvällen bäddade jag bara ner mig i soffan och kollade en Bond-film. Älskar den två sista som gjorts! :)

Förresten, blir lätt Sweden Rock nästa år igen. Askuul! :)

Idag regnar de, IGEN! Såå tråkigt. Stackars studenter, haha. Nää tråkigt som tysan! På Onsdag tar syrran studenten då hoppas vi på strålande solsken!! :D Då blir det lite festifest :)

Ska klä på mig nu strax, ska ta en kaffe hos cp på jobbet sen ska det hängas en blomma på kusinen när han går ut idag :)

Ha en bra dag allesammans! :)
Hej med seej!





2 år sen :/ Faan vad kul det var!! :D




Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv; Åh, har duu :D Jag provade dom bruna förra veckan och blev kär, fast nu var dom slut, men vafan, dom svarta är ju lika heta dom med :D Nu gäller det att lära soig gå i dom med ;) haha, jag är inte direkt van med 11 cm klackar ^^,

2009-06-09 @ 14:10:24
URL: http://ohstlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0