too mucho!

Idag rann bägaren över. Kan säga att den har varit full länge men idag rann det verkligen över, Och blött blev det.
Jobbigt att alla mår så dåligt! Det värsta är att man ingen unnar en lycka, man vill inte berätta något roligt för då är det bara " asså, jag lyssnar inte nu för jag är inne i min lilla bubbla och kan bara tänka på mig själv nu" Jag förstår att man mår dåligt men man måste tänka på att inte vara elak mot folk som stöttar! "Du vet att jag inte menar mot dig" Nee men det gör sviinont ändå. Jag är inte lika stark som er. Jag kör inte på "Bitch-attityden" TRycker inte det passar sig mot vännerna. Känner att jag börjar tappa vem jag är. Jag älskar er, men vill inte älta älta heeeela dagarna. Jag vill blicka framåt. Jag har också varit heartbroken, men livet går vidare fastän man inte vill. Jag lyssnar mer än gärna. Jag är intresserad och jag bryr mig sjukt mkycket! Men lyssna tillbaka. Blir sjukt ledsen på detta! Mått dåligt hela dagen idag. Inte kunnat äta. Man börjar undra över saker och inser saker.

Jag hoppas verkligen på att jag får lägenheten! Isf flyttar jag till hösten! För får jag den, då är det fan mitt kall. Jag behöver såå komma härifrån! Trivs jag inte kommer jag hem. Vill inte säga för mycket för får jag inte lägenheten så.. Är en tjej som är före mig och hon var inte säker men om hon inte ville ha den.. då skulle jag få den! :) Hoppas Hoppas!!

Midsommar är nu bestämt och bokat! Blir på Trummenäs hos palleballe :) ska bli skitkul! Massa blandat folk!
Ser fram emot Fredag :D


Tankar, Känslor, ord..

Kommentarer
Postat av: Hanna

<3 kan bara hålla med...

2009-06-15 @ 14:35:38
URL: http://instance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0