skriva av sej lite.

Undrar bara när smärtan ska släppa? Stundvis glömmer jag, sen kommer det igen och slår till mig i magen! När ska allt lägga sig? Kommer de nånsin göra de?  Jag vill bara må bra igen. Jag hatar detta.Jag har förlorat dig. Jag har förlorat en vän som jag älskar obegränsat! Det gör så sjukt ont att se er tillsammans. Även om detta gör dig lycklig och jag vill att du är lycklig så sårar det så sjukt mycket! Att du beter dig så respektlöst som du gjorde, det sårar mest av allt!! Och att du även kastar bort mig som din vän. 
Pratat med pappa ikväll med, han är lite orolig över mig, söte far, ringer och kollar hur det är med mig. Han frågade idag om jag hittat nån ny kille? haha. "Ja, du har ju vatt med massa killar sista dagarna, hur går de?" haha. "skit i han, gå vidare..bla bla." "Hitta en snickare, det behöver jag" haha, sjuk är du pappa, men älskar dig sjukt mycket, så glad att jag har dig!!



Fick precis mess av Anna att hon vill ner och bada. Låter lockande, så blir ner och ta sig ett dopp, mår så sjukt dåligt ändå så kan vara skönt. Grymt varmt nu med, baaah.

Vad jag bryr mig om nu är att du kommer nära mig, även om det är försent att älska dig!
Vad jag bryr mig om nu är att få ut dig ur skallen, att aldrig ge hela hjärtat för kärlek igen.
Vad jag bryr mig om nu är att aldrig ge hjärtat rakt ut..

/L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0