Rastlöshet

Ni vet när man legat hemma i cirkus två dagar och bara sovit från och till, kollat tv. Alltså gått mellan sängen och soffan. ASDRYGT! Jag är sjukt rastlös som person och det är inte kul när man är sjuk och verkligen inte orkar göra något! Var nere på systemet innan idag och inhandlade för midsommar. Höll på att svimma och spy! Sjukt. Nu har jag ätit lite. Spaghetti och köttfärsås. Inte som din köttfärsås men den här är med god :)
Väntar på att mina kära vän ska komma. Han kommer nog snart, då blir dte nog att kolla en film, tack för att du finns! :)

Hoppas jag vaknar frisk som en nötkärna imorrn!! Så jag kan jobba.  Blir även en sväng på den traditionella lövmarknaden imorrn med om man mår bättre!

Nee, nu blir det duschen skulle jag tro! :)
Ha en trevlig kväll allesammans!




Älskar mina mongon till vänner :) <3


 


Kommentarer
Postat av: Madde

Älskar dig med hjärtat <3 Se till att bli frisk nu!

2009-06-17 @ 23:03:57
URL: http://somomingenkan.blogg.se/
Postat av: Erika Drake af Hagelsrum

Haha, go bild! :)

2009-06-18 @ 08:21:04
URL: http://justoneystadrake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0