I cant make you love me if you dont

Haft en helt underbar dag på sjön idag! Jag Nicke Thörn Penis och Sofie :) Riktigt härligt, landade på en super mysig ö och solade och badade i massor!
Framåt kvällning drog jag Nicke och Thörn och handlade foodie på pastabaren och drog till ringö badplats och åt, mysigt!
Blev även kvällsbad för en stund sen på Saltö. Älskar bada :D
Nu ska jag hoppa in i duschen lite fort sen glida bort till Jay för att kolla film med henne och Hanna. "Vi hade iaf tur med vädret, igen" Hoppas den är kul. Det ska den va sa pappa! :)

Saknar allt. Saknar stunder. Saknar dig!
Hatar att det ska vara så här, men vad har jag till val? Inget!
Life goes on, and its only gonna make my strong, right?

Älskar alla mina underbara kompisar som ställer upp på alla sätt och vis! Ni är guld värda!! <3

Hej med sej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0