Grattis pappa!

Imorrn eller ska jag säga idag börjar mitt sommarvik. Känns faktiskt helt okej. Få lite rutiner och detta.
Imorrn ska jag även testjobba på ett annat ställe, CoffeHouse. Jobba lite extra eftersom jag bara ska jobab 75 % i äldrevården. Får se hur det går imorrn :)

Dagen har bjudit på en hel del. Pappa fyllde hela 46 år idag. MIn älskade bästaste pappan i världen, Cliff Ferm <3
Var hemma på middag. Blev plankstek som bästaste kock-pappan lagat, mm. Gutte!
Väl hemma så drog jag och Anna till CH en runda och chillade i solen!

Haft en toppenkväll med brydsen ikväll. Blev en runda på montan sen inhandlades massa snaskis för att sedan titta på en film hos Anna. "Pojken i randig pyjamas". En väldigt fin film, slutade hemsk bara :(

Kom hem för en liten stund sen. Diskat upp lite i mitt "stora" kök. Höhö.
Nu sängen för att jobba hela dagen imorrn

Måste bara utbrista ett.. HAHAHA. Sjukt kul! "HejHej, vinka glatt där ja" Lyckat!

Känner mig tillfredställd med livet för tillfället :)

Natti natti :*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0