Försvinn dumma fluga!

Jobbade 7-13. Gick hem och la mig med en jobbig huvudvärk. Vaknade, gick ner på stan och löpte en nya tröja och handlade lite mat och dassapapper! Blev ett aktivacore pass vid sex. Det var gryymtjobbigt. Härligt!
Nu har jag ätit en stort knäcke med tonfisk, lök och ruccula, smasken! Blandat dippen med till kvällen, tzatsikidipp med morötter och gurka.. åå så en liten chokladkaka ;) Förtjänar jag efter detta passet idag ;P

Hjärtat stannade till och paniken kom, återigen!! När ska detta sluta? Kommer det sluta? Tror det är som Anna säger. Detta är inte bra :/ Usch typ magont. 

Nu ska jag kolla klart på halv åtta hos mig, haha de är ett rätt skoj program faktiskt :P

Tjejerna i mitt hjärta!! Ni är allt och lite till!
Heej med sej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0