En solig måndag

Har varit en helt underbar dag idag! Anna och jag inhandlade lite gott till beachen och sen drog vi bort och la oss på "vårt" ställe, Stumis vid fyren , we like :) Släppte frukterna fria och stekte som aldrigg förr. Asnääjs!
Sedan inhandlade jag och Hanna våra flak till torsdag! Så nu vart det klart med :) Då köör vi. ska bli riktigt kul!
Hann med ett body step pass idag med. Svettigt värre idag kan jag säga. Var sviinvarmt i lokalen. Men gutt pass!
Ikväll träffades ligan på olearys. En kvällsfika/mys. Mysipysi med brydsen! Kärlek på hög nivå! <3

Nu blir det sleeptime snart. Jobba 7-16 imorrn :/ Mindre skoj, men ett tråkigt måste!!

Måste alla vara på samma ställe! Orka.. min fristad för fasiken!

Aja, natti!
hej med sej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0