Dissen? Joodee

Män är från Mars. Så är det bara. Dem snackar sitt eget språk och man fattar nada! Jag tycker allt verkar helt jag-vet-inte-vad. Typ knäppt på nått vis?

Gårdagen blev en lyckad kväll överlag får jag väl lov att säga! SysterYster tog studenten. Grattis! Blev lite firande hemmma, sen en utgång på de :) Hamnade i slutet på pirren i svett och värme! Uschja. Tur jag hittade jackan sen iaf. Slippa gå hem utan hade inte vatt en hit. Blev en nattamacka hos Jonas och hans tjej blondinen Kalle! Vaknade vid halv fyra idag!! say what!?
 
Suttit hos Anna en stund nu. Gick hem och fick rycket och började städa lite. Men nu blev jag typ "trött" igen och hamnade här. Ska snart handla lite med Anna. Ska laga nått gott att äta tills ikväll. Kanske hyra nån bra film och så. Var prat om Foxen ikväll, men vetifasen om jag är så sugen på de :/ Få se.

Älskade vän jag vet precis hur det känns. Det huger i hjärtat av att se dig lida. Jag har själv varit där och tro mig det blir bättre. Fast jag ska inte ljuga, inte bra :/ Jag har iaf inte kommit dit ännu, men är på väg.. "en resa på tusen mil börjar alltid med ett enda steg" 

Nee hoppa in seej i duschen nu!
TJOOHOO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0