baaaaaaaaaaaah

Fan vad alla ska binda sig hela jävla tiden.
Först du, sen du sen du och även du! Helt sjuuuuukt! Vad är detta? Något jefla förhållande-virus som går eller??! Bara undrar. Säg till mig så jag inte blir smittad!

Vaknade av att Jocke ringde och det hade kört ihop sig och vill jag skulle jobba och snäll som jag är och har svårt att säga nej så drog jag till saltö utkik. Kom hem för en stund sen. Sviintrött är jag nu! Ska ner till CityHallen o handla lite o göra en kycklingsallad och verkligen fösöka äta. Har inte ätit sen igår vid två. Är inte hungrig men som jag jobbat nu måste jag äta..

Blir ut o ta "en" öl ikväll. Det förtjänar fan jag!

Imorrn blir det utflykt med Madelen. Ska köpa med och ha picknick och bara sola och bada, såå jefla niice! :)

Tankar och smärta till tusen..

Heej med sig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0