En galen helg i Helsingborg!

Jobbade 8-16 i fredags. Pratade med Vevvan i telefon vid ett tiden, då vi spontant bestämde oss att sticka till helsingborg i helgen och bara ha kul. Sagt och gjort. Tog tåget vid tjugo i sex, blev bara hem direkt hem från jobbet och duscha och packa väskan!
Tågresan var helt sjuk! Satt med några alkisar som var barfota och snackade satan med allt och alla!

Väl nere i skåneland tog vi varsin feetpizza, sjukt god. Sen på med sminket och klackarna sen var vi redo att göra hbg! Drog ner till Hamnkrogen, ett riktigt mysigt och roligt ställe. Jäklar vad folk de va med. Riktigt fina karlar det finns i hbg, grr! haha. Hamna till slut på ett ställe som hette cardinale. Dansade till klockan fem på morgonen då dem stängde sen blev det vidare till en kille som heter Daniel som Vevvan känner sen innan. Lirade massa gitarr och sjöng, haha. Somnade vid åtta tiden, vaknade vid tio? och frågade Daniel, "Hur kommer man hem?" Daniel, "eeehh, typ,, ehh" Daniel: Satan, jag brände 2500:- spänn på er igår! haha. det förklarar en hel del. Därför jag mådde så dåligt, haha. Gick iaf hem till bjäregatan där vi bodde hos vevvans kille. Tog mih en timme att gå hem, BARFOTA! hade svinont i fötterna efter gårdagens dansande i högklackat med massa galna danskar! :)
Väl hemma på bjäregatan, gick jag o la mig ett par timmar. Vaknade drog en halv pizza sen började vi göra oss iordning igen! Blev ner till hamnkrogen igen, och ännu mer folk denna kväll. Blev dock inte så sent, var trött och skulle ta tåget i hyfsad tid dagen efter.
Vaknade med huvudvärk på imorse och började göra mig iordning för hemfärd. Missade tåget med en minut! helvete!!!!! Tog nästa en timme efter. Väl hemma slängde jag bara av väskan sen drog jag och mötte mina älsklingar nere på grevagården. Anna fyller 21 år idag och det skulle såklart firas! grattis baby! :)
Blev iaf en lyckad kväll! :)

Tack för en underbar helg alla som delat den med mig! Behövde verkligen fly från stan ett par dagar. Rädslan att se. Rädslan att inse ännu mer. Nej fy fan. Så.. vart flyr man nästa helg?

Jag saknar dig olidligt. Att inte få ringa och tala om hur det känns eller tala om allt jag vatt med om sista tiden. Bara kolla hur du mår och vad du gör. Att veta att jag är en börda för dig just nu om jag skulle höra av mig. Allt jag vill i slutändan är att du ska vara lycklig. Jag älskar dig min vän och kommer alltid att göra de!

Nu är det lägg dags. Jobba 7-16 imorrn!
NattiNatti!

With all my love /Lisen.




<3

You don't know what you got until you're missing it a lot
I had to go throw it away
I was wrong from the start from the bottom of my heart, I apologize
What I did to you was hurtful
What I'm going through is hurtful
What I'm going through is hurtful
It is hurtful

It's hurtful..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0