Vatten?

Måste bli bättre på att dricka vanligt heligt kranvatten. Har sjuukt svårt för de. vet ej varför. När jag tränar och så är dte inga problem alls. Det är mer till maten och under dagen jag typ inte dricker alls :S Nått riktigt knäppt jag börjat med nu sista dagarna är att dricka MJÖLK till maten. Har jag fan inte gjort sen jag va liten!! Men guud så gott de är med ett stort kallt glas mjölk :) Idag drack jag mjölken i ett stort vinglas, haha. känsla på de.

Grät lite nyss, föll några tårar. Har inte gråtit på länge nu, men ikväll brast de ut. Men de är löst nu. Kändes jobbigt som fasiken bara. Otillräcklig till max!! Usch och bläsh, jobbig känsla! Förlåt..

Nu ska jag och Johanna dra och simam ett par längder sen blir de nog ut en runda, men hör coh häpna NYKTERT! De ni ;)
Bara ut och kolla folket och som det ser ut nu så vinner nog KHK, så blir nog lite folk ut :)

Låten som jag spelar sönder förtillfället : Beyonce-Halo
http://www.youtube.com/watch?v=70AgyIEnBRE

See ya! /L.

Kommentarer
Postat av: Madde

Hör av er nästa gång ni ska simma så hänger jag på :)

2009-02-18 @ 20:30:42
URL: http://somomingenkan.blogg.se/
Postat av: Lisen

självklart =)

2009-02-18 @ 22:11:59
Postat av: Lisen

självklart =)

2009-02-18 @ 22:12:01
Postat av: Evelina

Bejbi, du är inte otillräcklig någonstans! Du är kanon bra på alla sätt och vis!

2009-02-18 @ 22:47:51
URL: http://ewesliv.blogg.se/
Postat av: Lisen

TacK!!!!!!!!

2009-02-19 @ 14:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0