Torsdag 23:02

Sitter på jobbet nu. Jobbar natten inatt. Ska nog bli bra. är dock lite sliten efter gårdagens bravader, haha. Jisses, Blev lite karatefylla igår. Kan säga så mycket som att jag inte äger en mobil idag! :( Fään alltså! Men men. Blev efterfest och detta igår med såklart. Kom hem vid, hm 6 imorse? Kokade lite nudlar o satte mig vid datorn :D fiint de!

Idag har jag bara slappat. Sov till ca ett. sen har jag vatt med Henke och kört runt och fixat med min mobil sen spenderat min kväll med Gullet_Hanna :D Blev lite spaghetti och köttfärsås hemma hos mig sen däckade jag i ca 1 timme. Vaknade av att Hanna kastade en hårborste på mig! Haha, tack gumman!

Nehe, nu ska jag ta och göra mig en cup of tea! :) see ya!

/L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0