Tisdag 14:57

Lediga dag idag. Har vatt på UM, gick mkt bra. fick prata av sig lite med, sköönt de :)
Nu sitter jag o äter frukost/lunch. Min storfavvis för tillfället. Tonfiskknäcke med lök och ruccola. Fint de! :) och så klart en stor kopp med te till de :)
Ska snart dra jag igång ett stor städ. Haha, stor och stor, Men ska städa av hela lägenheten hade jag tänkt :) Sen blir det träning senare idag :) Me love! Så sjukt skönt att kommit igång igen! Har träningsvärk sen igår, mest i magen :P
 
Tankar..

Vill ha sommar nu! Korta shorts och söta klänningar! :D


/L.


Kommentarer
Postat av: EN TJEJ I STORSTAN - illustration & foto ..

Men åh tack sötis ! :D



/ En tjej i storstan

2009-02-18 @ 15:30:48
URL: http://entjejistorstan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0