Måndag 15:50

Vaknade sent idag. Klockan var ca halv tre :O Men är faktiskt sjuk. Åkte på en förkyldning i helgen. Efter Lördagens bravader. Var först hemma hos Hanna och tog några glas vin sedan gick vi bort till Jonas som hade fest, trevligt. Blev dock lite vääl mkycket dricka för en annan. Drack massa absint och annat farligt. haha. Sen vidare på Nivå där det inte va så jättespännande så jag drog bort till statt där de va mycket roligare. Dansade loss lite o ja, vad hände mer? haha. Lyckad kväll på slutet iaf ;) Me like!! :D

Igår va de slappedag. Var iofs på barnkalas vid fyra tiden, massa skrikande ungar, icke passande på B-dagen :P kakorna och tårtan var iaf väldigt god! Älskar dem snickers kakorna Vevvan gjorde, mmm :) Tack hjärtat!

Vet i tusan va jag gjorde i Lördags men har stukat till foten riktigt ordentligt :/ Svullen o kan inte stödja på den :( Aja. så de kan bli en Lördagkväll ;)

Blir lite plock hemma, diskat lite o så. Måste dock ut och få i mig lite luft känner jag. Kanske blir att titta bort mot Veronica/Hanna hållet senare :)

Ha en bra dag/kväll.
/L.

Kommentarer
Postat av: Linda Söderquist

Nej men har du med lyckats stuka foten på fyllan! haha, jag gjorde det helgen innan julafton och den är fortfarande inte bra!! Blir vansinnig :P Kronisk fylleskada misstänker jag. haha! Hoppas den blir bättre=) // Linda

2009-02-12 @ 23:00:59
URL: http://soderquist.blogg.se/
Postat av: Lisen

Haha nått skit lyckades jag med iaf :P haha

2009-02-12 @ 23:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0