Måndag 12.15

Usch vilken hemsk dröm jag hade inatt. sovit super dåligt. Madde sov här inatt, hon  har sovit som en liten bäbis! :)
Vaknade av att dem håller på med den dära jävla idiotrenoveringen på våningen över!! Inte första gången man vaknar av den nu! Har värsta huvudvärken idag :( Ledig idag som de ser ut. Hörde inte att jobbet hade ringt mig imorse :S
aja.

Ska kolla "days of our lifes" snart, sen  blir de ut på en låååååångpromenad. Känner att jag verkligen behöver komma ut och rensa tankarna!
 
Förresten har jag kommit fram till något som 1000000 andra kvinnor redan fattat. Att MÄN ÄR EN GÅTA!! Förstår mig inte på vad dem har innanför pannbenet. gaaahh.

Helgen bjöd på en hel del bravader!

Massa tankar, känslor mm i huvudet nu. Så förlåt älskade vänner om jag är lite "off" ibland. Men nu vet ju varför. Är så tacksam för att jag har er! ÄKTA vänner, som agera ÄKTA! <3

Nehe, morgondisken och Bäddningen står och väntar! Ha en toppen dag!!

/L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0