Gillar att vara själv, gillar att jag gillar det!

..Men jag är inte bitter. haha. Jo lite kanske, men de får man faktsikt vara. Men känner bara mer och mer att detta med män inte rör mig i ryggen längre. Inte alls intresserad nu. Finns såå mycket mer att bry sig om! Just nu är det min träning som ligger i fokus, och jobbet. Måste ligga i nu sista veckan. Sen har man sina underbara kompisar. Vem vill ha en snarkandes man bredvid sig? Usch, nej tack, sover gärna själv!  :) Börjar verkligen gilla att vara själv. och jag gillar att jag gillar det.

Tränat ikväll igen. Känns najs! Sen besökte jag Jossan på hennes jobbi. Blev en kopp te och lite skitsnäck, det gillar vi ;)
Nu har jag precis tagit ett varmtvarmt bad med massa av skum, skummade tom över :P
Nu blir det lite snask och popcorn och SATC <3 Mysipysi!!

Jobba imon 15.45-21.00. Känns inte kul, men okej :)

Den ena idioten är den andra lik, sååå jävla piinsamt! lol, får man säga så? haha. 

 /L.

Kommentarer
Postat av: MONDIE

Sv; Hahah, ellerhuur ;')

2009-02-20 @ 11:08:46
URL: http://ohstlin.blogg.se/
Postat av: Hanna

i den meningen är LOL helt accepterat :D

2009-02-20 @ 14:42:04
URL: http://instance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0