äckliga-jävla-satans-smutsiga-svin!

Du är ta mig fan sjuuukt i huvudet! Fan vad jag ångrar att jag träffade dig din sjuka fan! Du behöver söka hjälp! Men nu du, Nu jävlar! Vet så sjukt mycket skit om de, och jag är fan inte feg att hålla käften! Du är patetisk! Att du säger att du älskat mig är det sjukaste jag någonsin hört! Allt var ett jävla spel! Det största misstaget jag gjort i mitt liv vatr att träffa dig din sjukafan! åååååå

Kärleken gör en blind..!!

Im just more, im just more, im just more!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Madde

Be strong and move on baby!! <3

2009-02-15 @ 00:31:33
URL: http://somomingenkan.blogg.se/
Postat av: Lisen

I WILL..

2009-02-15 @ 01:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0