14 februari- Alla hjärtans dag, säger dem.

Yepp. Alla hjärtansdag. Vilket påhitt, tycker man ska visa sin kärlek till sina nära 365 dagar om året! Usch nej fy skam för denna dagen! Men nu är det över iaf.

Jobbar natten inatt. Känns jätteskönt faktiskt! Måste skärpa mig nu vad det gäller att festa och gå ut och detta. Jag känner mig redo att gå vidare från detta kapitlet. Vatt en fas som jag varit i nu, som har haft sina skäl. Man är i olika faser när det gäller att gå vidare från någonting. Min första fas som varade endast i ett par dagar, var att ligga hemma i lägenheten och bara sova bort dagarna. Men hade underbara vänner som kom hem till mig trots att jag slutade svara i telefonen. Kom hem och ringde sönder dörren, sa åt mig hoppa in i duschen och rycka upp mig. Anna kom och städade och lagade mat! Underbaring! Tack! Sen kom min andra fas. Då jag aldrig va hemma. Sov knappt hemma.  Jag var rädd att vara själv, och behöva känna efter hur jag mådde. Så sysselsatte mig ehla dagarna. Drev omkring bland kompisarna. Sen kom min tredje fas, Då jag började festa så ofta man bara kunde.. det är den fasen jag varit i nu, men som jag valt att avsluta.
Så nu är jag inne i min fjärde fas och förhoppningsvis sista. Den fasen innbär: träning!Jag har börjat på aktiva igen efter ett stort upphåll. Älskar träna. Varför slutade jag med de? En hobby som är bra både psykiskt och fysiskt! Nu är det minsann slut på party-pinglandet!! Självklart kommer jag inte sluta helt och hållet, men nu blir det med måtta! =)

Imon kommer vevvan hem igen så blir att träffa henne en runda. Sen vill jag umgås med mina sötfisar Madde och Hanna. Göra nått mysigt. typ käka?

Är såå glad över att jag har mina vänner. Vad hade man gjort annars? Usch, vill inte tänka på de. who needs guys, when you have girlfriends? haha.

Usch, finns inga ord. Borde väl bara vara tacksam att det är över. Ett stort hat börjar växa fram. Finally! Längtar dock till den dagen då du inte är något. För det är du fortfarande. jag bryr mig, men inte som innan. Nu är du bara någon som man blir helt galen på! gah! yeye..äckelpäckel!

Nehe, nu ska jag dra igång Arn 2 hade jag tänkt mig!
sleep tight people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0