WARNING Overload!!

Varför går man och öppnar kylskåpet tusen miljoner ggr per kväll fastän det aldrig tillkommer något nytt där mellan minuterna man lämnar köket?
Galet vad jobbigt det är när man är sugen på något men kan inte sätta fingret på vad det är. Jag har en massa choklad som jag försökt att trycka nu i hop om att suget ska släppa men tror att jag är sugen på nått salt. Typ chips? Hm, pizza, donken och mest av allt är jag sugen på COCA COLA! är ju beroende, kanske har abstinens nu då? Därför jag springer runt som e tok i lägenheten. Nää, skärpning nu på daa!

Vatt en "överladdad" kväll ikväll. Jag saknar dig mer än på länge. Kanske för du finns så nära? Fastän du är så långt bort att jag aldrig kan få dig! Jobbigt när tankarna bollar med mig.
Jag är lite yr för tillfället, vet inte vad jag känner och bla bla..
Har kommit till insikt med vissa grejer ikväll vilken känns konstig. Men kanske ändå bra.

Vi har nu även lagt ut en annons om att vi söker lägenhet i gbg! Redan fått massa napp, gutt! Då var det bara jobbet som ska nappa med ;)

Just leave the town and dont come back no more, ever!



P.S JAG EFTERLYSER MIN VACKRA UNDERBARA KLOCKA SOM VARIT BORTA ETT TAG NU! NÅN SOM VET NÅGOT? DEN BETYDER MYCKET. HITTELÖN UTLOVAS OM DEN KOMMER TILLBAKA!!


Ha en underbar kväll/natt allihopa! /L.

Kommentarer
Postat av: Maliiin

Jag gör precis samma sak, springer fram och tillbaka till kylskåpet och skafferiet i hopp om att jag ska hitta nått där för varje gång jag öppnar, men icke!

2010-01-16 @ 21:08:34
URL: http://sillybarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0