update Måndag

Jobbat hela helgen 8-20 Lördag och söndag. Så idag var det skönt med en ledig dag!  Samtidigt som jag tycker det är tråkigt att gå hemma när alla andra jobbar.
Förutom att jag bara jobbade hann jag med att mysa med CP, Thörn, Nicke och Jesper i Lördags. Kollade sällskapsresan, grymt rolig film. Haha.
Igår kväll körde jag och min vän O på myskväll med massa tända ljus och snask! Kollade nya Wallander, Läcka. Tyckte den var bättre än vad alla sagt. Så de så! ;)
 Har legat mesta dels ner bäddad i sängen idag. Tvättat lite också. Har även "hunnit" med att skriva ett cv :D fantastiskt att jag verkligen gjorde det. Jag som är expert på att skjuta upp saker och ting!

Nu har jag ätit lite! Västerbotten paj med fetaostsallad.. Och ett stort glas Julmust till ;D
Sitter och har The City i bakgrunden bra skit det dära! :)

Träna eller inte ikväll, isf bandet eller body stepen u vid halv? :S

Tjoo.



 


Kommentarer
Postat av: Hanna

2009-12-07 @ 19:27:05
Postat av: Cp.

Duuuuktig du är mitt cp :). GBG here we coooome! loove u. <3

2009-12-07 @ 19:29:52
URL: http://instance.blogg.se/
Postat av: Lisen/Louise

WESST!

2009-12-08 @ 11:53:58
URL: http://louiseferm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0