Tisdagen lider mot sitt slut

Varit en ledig dag idag. Har träffat Anna och Emma en runda. Sen gick jag hem och lagade mig lite middag. Fisk potatismos och spenat med rivna morötter och vitkål var dagens! Gott! Blev en och en annan lussekatt till efterrätt också ;) Var hemma hos Olof igår och bakade. Blev supergoda!
Träffade Micke på en kvällsfika med snackade och lite så innan vi drog ner på balancen. Bra program, blev lite varm i klädera där ett tag :)

Nu ligger jag nerbäddad i sängen. ska sätta mig i badet som jag tappade upp innan. Är så frusen och trött. Gjort mig en chailatte nu med som jag ska smutta på efter badet. Kanske ska ta upp och värma en lussis till? :O  Kommer få lussemage för fäsiken! Haha.

Jobb imorrn 7-16.30 sen ner på gymmet på kvällen!

Badet --> Te&Lusse --> SATC --> SOVA!

Natti!

 



tufft va? ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0