Nattblogg/Nattjobb

Sitter just nu på jobbet.  Endast 7 timmar kvar!! Baah. Ska bli grymt skönt och gå av imorrn bitti! Ha hela dagen till vad man vill :) Blir träning vitt jag vet.
Idag har jag hunnit med träning vid lunchtid. Ett pass på gymmet i ca 40 min. Powerwalk! Sen blev det även jobb ett par timmar på dagen sedan hem och lagade lite lunch. Köörv och mos med gurksallad och lingon. Det är grejor de vettni! ;D
Blev även en fika med Biance, Madde och Hanna, innan dem drog sig till hockeyn och jag hem.

Brudarna skulle på en hederlig onsdags "kvällsfika" som vi kallar de ;) Ha det gott brudar!


Nu ska jag jobba vidare! Här har ni lite bilder när jag var uttråkad innan! HAHA






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0