Nattblogg

Kvällen har vart lugn och skön. Jag och madde begav oss till cityhallen och inhandlade för kvällen. Blev Kycklingfilé med vitlök och örter och till det hemmagjorda klyftisar med grönpepparsås och en god grekisksallad :) Det va mumma!! Sen en gottepåse på de med ;)
Kollade på filmen på 4:an. Helt okej! Tack Maddos för en trevlig myskväll! :-*

Väl hemma sitter jag och läser runt på lite bloggar och "snokar" runt lite ;) Lovely!

Fick veta något ikväll som faktiskt högg till i mitt hjärta! VARFÖR? Såhär lång tid efter? vad ska man tro? var allt ett stort svek, en stor fet lögn?!? Sjukt! VEM ÄR DU??

Ska snart upp på stan och möta min käre vän.. för att sen gå hem och lägga mig. Jobba imorrn 7.30-10.30..

Goodnight people!!
/L.

p.s saknar min pojkvän Jon!! ;D :-* :-*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0