Im not ready. Ever.

Varit en ganska lugn dag idag. Fikat med Sussi och Meja. Varit med Jay och kollat på hennes hund som nu är tre veckor gammal. Superduper sött är hon! En liten amstaff! :)
Sen var vi och handla på Citygross. Blev hemmagjord gyros med pita, mumma var det! :)
Kollade When a man loves a woman. En väldigt fin film och man får tårar i ögonen varje gång man ser den.
Haft en myspys kväll helt enkelt!



Varje gång jag ser dig är det som om allting stannar till. Jag vet inte varför, men varje gång jag ser dig är det som om att det ända jag vill, är att vara dig nära. Samma sak, varje gång vi ses!!



Fukk, help me get through this! ERROR, ERROR!


LOOOOVE LOOOVE LOOOVE MY NEW PYJAMAS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0