Chili corn carne med socker på..

Chili corn carne med socker på, haha. En låt som syrran sjöng när vi var små. sjuk är den! hahahah.

Varit en trött dag idag. Jobbade som sagt i några timmar. Sen gick jag hem till en kompis, blev bjuden på chili corn carne, mycket gott. Men vilket magvärk och halsbränna jag fick!! Somnade och orkade inte med dagens träning. Sen hade jag Hanna och Olof lite Julmys med lite julmat. Julskinka, julkorv, köttbullar,rödbetssallad, vörtbröd och chaite och så klart JULMUST!! Kan vara bland det godaste som finns, right Hanna?! :) Vi gillar!

Nu har det gått 14 dagar utan ett ord!! Helt sjukt!  Undra om du sakna mig? Tror ju inte de..
Sitter och stirrar mig blind på den dära gröna gubben som visar att du är online.. baah!

Jag ska snart hoppa in i duschen. Usch, har lyckats vända på dygnet nu igen. Ska upp i hyfsad tid imorrn sen kör Hanna och jag träning vid tolv snåret. Power walk!

Nehe folks. Skärpning! najti najti!




Är du kvar där du var?
Jag har slutat gå förbi. Det är nog bäst för båda om jag försöker låta bli.
Vem lämnade vem? Jag är inte över dig än..
Jag grät och vi kysstes.
Jag ska aldrig mer säga sanningen till någon som saknar förmågan att förstå.
Jag önskar att jag var en sån som inte tänker alls.
Som en bekant som hängt sig kvar, för allt har vatt bra.


/Melissa Horn-Vem lämnade vem.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0