We all need somebody

Sitter och dricker mitt morgon kaffe och idag slog jag fan till på att käka frulle tom. Blev keso med ett äpple. Tänkte lika bra att äta något nu för jag ska jobba till 21.00 ikväll och vet inte när jag får möjlighet att äta igen!

Haha, Anna och jag hade sjukt kul i Onsdags. Ibland är man busig. Blev iaf en utgång, i typ träningskläder!! haha. Så kul, rocka loss på pirajtan! :)

Why do all good things come to an end?
Kanske lika bra, eller vad vet jag? No big deal.

Snart så, snart så kommer lilla Henrik Sunkan K-H  Börje Henke Sundqvist hem :) Wiiiie! Typ 2 veckor baaaah! :) Ska bli kul och umgås igen! Snart 5 månader sen :/

Ha en toppen dag! /L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0