Visst finns de dagar jag kan vara snäll och låtsas som förut

 Åhh visst finns det dagar som det gör ont att se dig ramla häromkring..
Det fanns en kärleken men den har brunnit ut. Du fick för stor del av mitt liv jag kunde inte andas tillslut..
Jag gav upp för länge sen..

Dagen har bjudit på sol och en mjukglass eller glassen bjöd Anna på, tack Hun.  Blev en god italiensk sallad med AnnaPanna med :)Jobbade 16-21 sen sprang jag bort till cp och firade hennes födelsedag! GRATTIS GRATTIS!

Med blommor och med blad vi firar denna dag, hurra hurra för cp idag!  älskar dig till döden skiljer oss åt mongokongo!




Nu ska jag stoppa fotjeflen i frysen för den har somnat! Ja, ni som känner mig vet hur sjuk jag är. höhö.

Gonatt! /L.

Kommentarer
Postat av: Hanna

tills döden skiljer oss åt. ALLTID SKA JAG ÄLSKA DIG MITT CP! <3<3

2009-04-25 @ 00:28:27
URL: http://instance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0