Tränisch

Jag älskar verkligen att träna! Alla som känner mig vet nog det! Blir träning ca 3-4 ggr i veckan. Fast ibland slarvas de. Igår var jag superduper duktig. Både tränade och simmade :)
Idag har jag vatt på gymmet. Precis duschat och så nu!
Ska hem till Vevvan och hämtade mina grejer. Glömde de där i Lördags. Sen blir det nog en liten promenad med sjuklingen Anna som har blivit bättre! Sköönt för dig min älskade, tycker synd om dig när du är sjuker :(

Har grillat ca 15 st kyckling bitar i ugnen idag på morgonen, ska plocka bort alla ben och skinnet, så kan man ha det och göra kycklingsallad på, fint de! Ååhhh då ska jag köpa syltlök och blanda i, ÄLSKAR DE! Nån mer som gör? Känner typ ingen som diggar de så som jag ;) Mumma!

Nehe, slänga på lite clothes nu sen ut i solen och steka  8)

Ja jag är starkare än du, det har jag lärt mig nu..


Ciao!!


Kommentarer
Postat av: Madde

Antar att det inte blir någon runda till västramark? :P

2009-04-21 @ 15:56:37
URL: http://somomingenkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0