ta sig i kragen

Hunnit med en hel del idag tycker jag! Varit på arbetsförmedlingen och fixat och trixat! Sen har jag jag fått jobb till imon,  7-15.  Deklarationen är klar nu med, och sen gjort lite andra små ärenden. Nu ska jag strax ut till västra mark och jogg med cp. Ska bli riktigt gutt faktiskt!

Fick ett glädjande samtal idag från en underbar människa, en människa som kommer hem på TORSDAG redan :) Sååå glad blev jag! Kom typ glädjetårar! Över fyra månader sen vi sågs. Ska bli härligt att se dig och ge dig en bamsekram!!

Nehe, byta om nu till tränings outfit ;)

Är hungrig hela jefla tiden, började komma i söndags, asdrygt!!  Ekonomin tillåter inte denna hunger just u!
Ge mig mackor, det bästa jag vet! Min svaghet typ. gaaah!

Yeye, ha de bäst! /L.


Kommentarer
Postat av: Erika - 20 bast and the next Von D.

Ska vi skapa hunger klubb? ;) haha

2009-05-02 @ 08:02:26
URL: http://justoneystadrake.blogg.se/
Postat av: Lisen

jooowesst!! haha

2009-05-03 @ 17:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0