Såålen skiner det är Söndag

Helgen har varit helt underbar! I fredags gled jag och Vevvan och Hanna runt hela dagen för Vevvis hade klarat uppkörningen, där med körkortet :) Så blev "drive-in" och allt som hör till när man skaffat körkort :)
På kvällen blev det mys hos Jay. Anna bjöd på en helt underbar fisksoppa, super god verkligen! Blev tv-mys, haha, Jag och Johanna slocknade dock till där ett tag men va fääsen. mysipysi.
Lördagen börjades med en lång promenad ut mot salt/dragsö, helt underbart väder, såå varmt med. Sen satt jag och Hanna på solgatan i över en timme och åt glass och bara snackade massa. Mr Mmm gick förbi. Växlade några ord.
 U look soo good ;)
På lördagkvällen blev det fest/mys/spelkväll hos Jay. Mycket trevligt! För jefla kul spel de dära :) wiie! Jay kommer till att lämna oss i dag och 5 veckor framöver för att bege sig norr ut. Till skellefteå :( Saknar dig redan.

Nehe, nu äre bråttom och här sitter jag och skriver blogg. Ska upp till pappa och äta kroppkakor. Isabelles (pappas fru) Föräldrar har kommit hem från thailand så vi ska fira mig lite i efterskott idag med dem, vIlket betyder goda bullar som isas pappa gjort loch TÅRTA! söt är gott <3
Börja jobba vid halv fyra, det är mindre kul, men det går. Kan man va ledig imon ;)





Jag längtar inte längre efter att ha dig här
men jag saknar dig
Jag önskar att jag aldrig hade träffat dig där
såna som vi vet nog inte vad kärlek är
men jag saknar dig /Ulf Lundell





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0