Natt-tankar/känslor

Gaah, piinsamt! Fan skulle jag göra så för?! Usch nej, gräver ner huvudet i sanden!
Ihh, lite jobbigt så kanske..




Hur kan det fortfarande vara jobbigt? När jag får veta att du är lycklig och kär, gör det så sjukt ont i mig! Du som sa till mig att du inte ville ha något förhållande? Då var det ju mig det handlade om? varför sa du inte de? Varför sa du inte att jag dög? Hur kunde allt gå så snett? Kommer vi nånsin prata med varann igen? Kommer du kunna se mig i ögonen?
Lyssnar på Melissa Horn- som jag hade dig förut. Sjukt jobbigt. Lyssnade på den låten när allt var som värst! Usch! Smärtan var hög då! Den är borta, smärtan.. Nu är det mer ett illamående som klänger sig fast vid mig!  När jag tänker på dig och på henne, hugger det liksom till. Tankar dyker upp som.. Håller han om henne som han håll om mig? Kysser han henne som han kysste mig? Älskar han henne som han älskade mig?



"Jag har hört att du träffat nån, och jag hör att hon är allt jag inte va. Jag har hört att du säker nu, men jag vaknar med en tanke varje dag. Åå jag hör att hon är den rätte, dem säger att du verkligen menar de..."

"Jag skäms för att säga att du är kvar i mig, skratta åt det för då kommer jag kanske över dig. Hur kunde du falla när han sa att jag älskar dig?" / Håkan Hellström - Jag hatar att jag älskar dig.


Jag tror att du alltid kommer finnas kvar i mitt hjärta, någonstans. Om du mot all förmodan skulle läsa detta och ha ett hånskratt på läpparna, snälla, ta bort det! Jag älskade dig, mer än vad jag själv visste! Synd att jag kom på det försent och inte gav det en chans bara. Ångrar ingenting, inte alls. Stundvis hatar jag att jag träffade dig. Men jag ångrar ingenting!
Det som är jobbigast av allt är att jag undrar fortfarande, älskade du mig på riktigt? Trots allt som hände, allt snack. Det spelar ingen som helst roll nu, men en tanke som slår mig fortfarande..
En sommar romans jag sent kommer glömma.

"Jag hade en älskling en gång /Ulf lundell"

"Tänk alla famnar jag lämnat av längtan till dig, för jag trodde att du fanns och väntade mig /Cajsa-Stina Åkerström- av längtan till dig"



Nehe, hämta tvätten nere i tvättstugan nu och försöka sluta tänka så mycket ,Louise Ferm!
Blir träning imon, sen blir det grille hos sussi på kvällen. Ska bli mysigt. Kul coh se hur Usana bor. Den blivande modern så att säga. Känns helt sjukt? Är vi vuxna? Vi lekte ju nyss, Jag och Sussi om att vi hade barn? och det är ca 10 år sen! Sinnes ju! Gammal? haha.Nej, för fään. Jag är i mina bästa år och dem ska jag utnyttja och leva!! :)

Godnatt! /L.

Kommentarer
Postat av: Thess

Jasså ska du hit till lilla Fridlevstad? :)



Texten ovanför lät mindre kul..

2009-04-17 @ 17:07:53
URL: http://anderssonthess.blogg.se/
Postat av: Lisen

Joo blev en riktig myys kväll hos sussi! trevlans :)

2009-04-18 @ 00:15:57
URL: http://louiseferm.blogg.se/
Postat av: Anonym

Alla vet ju vad han gjorde mot sin förra som han skulle vara kär i, levde med, hur otroheten hägrade. Inget att ha det där. Samma snack har många fått höra. Otrohoten och allt skit kommer med stor sannolikhet existera i detta förhållande också. Denna patetiska människa är ingen stor favorit hos någon...du verkar vara en söt och go tjej av att döma från bloggen :-) du förtjänar bra.

2009-04-21 @ 07:26:01
Postat av: Lisen

Joo jag fick höra en hel del när jag började träffa den karln. Men kärleken var blind. Jag har gått vidare nu, men klart att det känns fortfarande.



Tack! ^^

2009-04-21 @ 15:01:21
Postat av: Lisen

Kärleken är blind. Men nu kan jag se klart igen :)

Känns så tråkigt att känna sig lurad bara :( Men, Nerslag gör mig bara starkare!



Tack ^^

2009-04-21 @ 15:04:20
Postat av: Lisen

vem är du förresten?

2009-04-21 @ 20:57:12
Postat av: Anonym

Jo klart det känns. Det är så synd att man inte bara kan sluta känna och det är så synd att det finns människor som utnyttjar andra så. Men jag tror på karma det kommer ju igen på ett eller annat sätt. Är man god mot andra tror jag på att man får gott själv. Stå på dig tjejen!

2009-04-23 @ 10:59:19
Postat av: Lisen

Jag tror också på karma. Jag vet att det kommer igen :)



Du verkar veta mycket om denna relationen, känner vi varann??



Tack för alla goda ord!

2009-04-23 @ 12:59:10
Postat av: Anonym

Nej vi känner inte varandra..hoppas dina tankar och känslor känns lite lättare..ibland undrar jag själv varför man inte kunde få styra över sina känslor..slippa känna det där för de som inte är värda det...

2009-05-27 @ 00:15:31
Postat av: Lisen

vem är du??

2009-06-09 @ 23:44:40
Postat av: Anonym

Har länge funderat på om jag skulle skriva det men jag tror vi träffade personen nästan samtidigt eller åtminstone blev "lurade" båda två eller vad man säger :-)har väl inte riktigt velat ange vem jag är såhär på bloggens inläggssida :-) men kände att jag ändå ville kommentera ditt inlägg då jag känner igen mig så otroligt i många rader och tycker du som sagt verkar vara en go tjej :-)

2009-12-12 @ 22:52:57
Postat av: Lisen/Louise

Känns konstigt efter så lång tid att veta. På nått underligt sätt känns det lite. Man känner sig "lurad" i efterhand.. Allt känns som ett påhitt och ett ändå stort svek! :(

Trodde du ev. var en killkompis till denna personen..

2009-12-13 @ 01:12:20
URL: http://louiseferm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0