Måndags barn?

Hunnit med en hel del idag. Städade hela lägenheten och sen möblerade jag om :) Blev kanon, right Madde? :)
 Sen tränade jag på aktiva, körde på hårt idag :) Varit på arbetsförmedligen med och skrivit in mig men strulade med skiten så måste gå dit imon igen och fixa sk eeten, åååhh! Typ ångest när man är där ju!
Vatt och simmat nu ikväll med med Madde, mysigt och skönt!

Käkat typ 100 mackor idag med, tog typ 20 mackor till nu på kvällen så dem är slut till imon, så jag inte kan synda lika sjukt som idag! Sinnes ju!

OOhh noo, why did i? Aja..Man lever bara en gång!

Nu ska jag kolla klart SATC, sen sova i tid. Tröttis i ögat idag ^^ Lika bra de kanske, att sova i hyfsad tid asså?
/L.



NattiNatti!


Kommentarer
Postat av: Hanna

vad har du nu gjort kärlek? :p

2009-04-21 @ 14:41:45
URL: http://instance.blogg.se/
Postat av: Lisen

Slängde iväg ett mess igår till Mr Mmm. :/

2009-04-21 @ 14:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0