Kaffetant?

Misstänker att jag blivit kaffeberoende. Det första jag gör när jag vaknat på morgonen är att göra en köpp kaffe! Blir människa efter en att ha druckit det svarta vattnet. Gott som fasen äre med, en skvätt mjölk i med så är de toppen! :)
Sen blir det ett par koppar om dagen, smiter in på simsalabim nästan varje dag och tar en kopp med cp med :)
Kaffetant? YES!! :)

Jobbat sju till tio, sen har jag vatt/är hemma nu och har diskat upp och städa undan lite och käkat rotmos med en körv! :) Åå så en kopp kaffe såklart! ;)
Börjar jobba vid tolv nu igen till tre. Seegt.
Efter jobbet ska jag bara hem och ta en duschis sen ska jag knalla bort till telenor och fixa med en nya mobil. Får se hur länge jag klarar av att behålla den? :O

Kaffe nu och se klart slutet på Våra Bäst år :D


Ses på staun! /L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0