Fredagkväll

Kom hem från jobbet för ca en halvtimme sen. Ser på alla statusuppdateringa på FB "Grille ikväll" "Grilligrill" osv. ALLA verkar ha grillat ikväll. åh, typiskt när man missar nåt. Livsfarligt ju. typ. :P Själv tog man en varma koppen och två torra knäcke. Tyckte så synd om mig själv så sprang snabbt ner till ica och köpte mig lite snask. Blev en påse lösgodis. Fin grejer de! ;) Så nu ska jag hoppa in i duschen sen tända upp lite ljus och mysa ner mig med mitt gotte, så jäkla fint de! Gilla!! :)

Imon ska Jossan ha sin inflyttningsfest. Ska bli trevligt! Först lite grille och spel ute sen drar vi vidare till hennes nya lya.

Yeye, duschen kallar och ett mess plingade till. Vem kan de va? :) 

 Puss och smek på er alla!

XoXo-karlskrona Girl, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0