Borstar tänderna och lyssnar på musik

..Det är vad jag gör nu! Dags att lägga sig snart. Trött som bara den. Blev inte många timmars sömn inatt! Sömn är för amatörer, haha.
Undrar om de blir något jobb imon? ska iaf dra mig till arbetsförmedligen imon, drygt men ett måste. Pappa har tjatat sönder mina öron ang. detta! Gaaah! "Gå nu dit klockan nio, exakt imon, jag ska ringa och väcka dig" baaah!

Sov till klockan två idag, pappa ringde ca 1000 ggr imorse, eller ja, i eftermiddags :P Tillslut ringde de på dörren och blev uppryckt för att följa med hem på middag. Så blev de med! Pappa och jag lagade kycklinggryta med ris, smaskens! :)

Varit hos Hanna ikväll och myst. Thörn, Nicke, Alleballe och Hanna, skönt och bara chillidilla liksom. Kollade på "..och så kom Polly" sjukt rolig film! Ben stiller äger!! Haha.

Nehe, sluta tänka så mycket och bara vara kanske?
Det gjorde sjukt ont att se, men äsch, i dont want you anyway!! :)

Godnatt på sig!/L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0