ajaj i nackis

sträckte mig på träningen igår. Efter att ha kört med hantlarna och gjort min situps så skulle jag stretcha, och då sträckte de till i hela vänster sida av nacken. Gör sviinont! Min fick låna voltarensalva av en snäll vän, tack så mycket! :)
Blev en liten tripp fram och tillbaka till fågelmara igår, lämnade av Madde och Viktor där, sen back to the big city. haha. Blev en liten kort nykter utgång igår med, kul och träffa folk. Träffade några killar från gamla klassen, trevligt! :)

Idag skiner solen (än så länge) ska snart upp till daddy och ha lite påskmys, han ringer ner än som en galning och frågar när man kommer hem nästa gång. och ändå sov jag där häromdagen, aja, föräldrar :P ska bli mysigt iaf, sa dock att jag vill in till stan igen framåt kvällen. är sugen på att typ grilla eller nått ikväll, nån mer som är sugen på att dra ihop ett gäng? cp, vill du? :)

Imon är det partaj som gäller för hela slanten, blir hela gamla ligan igen, ska bli sjuukt skoj. Vonkan är hemma från sthlm, Melissa och Malin från Gbg, Tobbe D från hbg och alleballe! ska bli kanonskoj. Fest står Alle för i hässlan, alltså husfest. var fan inte igår! :)

Nu ska jag äta lite keso, städa av lite smått (typ bädda sängen)  och klä på mig, ha en toppen dag! Kraaaam!
/L.










 


Kommentarer
Postat av: Madde

GLAD PÅSK! :)



Om jag får tag i en bil imorn så kommer jag också! Kan jag vara lite fyllechaffis ;) haha

2009-04-10 @ 14:11:16
URL: http://somomingenkan.blogg.se/
Postat av: Lisen

Jaaa vill verkligen att du komemr älsk.

2009-04-11 @ 14:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0