Särbon, alkoholintag, jobb, sömnbrist!

Softadag idag igen ;) jobbar bara 17.45-21.15 idag, riktigt skönt :) Va ledig igår med så varit lite slappt nu i två dar :)

Helgen har varit skitbra!! I Fredags var jag hemma hos Marie, Emma var där med, blev en liten drinkkväll =) sen vidare hem och gjorde mig iordning sen mötes jag o Anna upp o vi gick ut en runda, niiice!
I Lördags jobbade jag ett par timmar på dagen sen lagade Anna o jag middag och blev även lite drickande på de ;) Johanna kom sen med så drack vi lite till ;) Sen blev det Nivå för hela slanten! En riktigt trevlig o rolig kväll! :D Blev efterfest på en segelbåt nere i gästhamnen, HAHA. Kom hem klockan halv sju på morgonen!
I söndags jobbade jag 16-21. Sleeten, kan jag säga! Sen blev det mys med Särbon på kvällen, var uppe till kllockan tre o flummade oss som aldrig förr! haha.
Igår var det bara slappish för hela slanten. Sov till 15.05, haha. Träffade Madde o fikade :) Sen blev det middag o lite vin drickande med särbon, haha. Detta börjar fan flippa ut! Singellivet ÄGER!!! :D :D :D

Helgen kan alltså sammanfattas i : särbo hängande, fester, jobb, o sömnbrist!

Nej, nu ska jag äta  Frukost/lunch :) Sen kolla våra fucking bästa år! :) Sen blir det nog en låååååångpromenad i det fina vädret :)

Call me ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0